måndag 3 december 2012

Jag måste vara fullständigt galen

Ja, det känns lite så
Jag måste ha tappat vettet och blivit fullständigt galen
Jag lever singel och har inget större intresse av att skaffa barn, inte heller att vistas bland dom
Jag har helt enkelt ganska svårt för barn, jag kan nog inte riktigt anpassa mig efter deras "värld" och det kommer alldeles för många fula ord ur min mun för att jag skulle kunna framstå som en bra förebild för ett barn
Men dessa underbara barnvagnar!
Jag blir som alldeles förälskad i varenda en!
Satt och kika runt på internet och klicka mej fram till denna sidan
Retrovagnar driver också denna sidan
Jag sitter bara och drägglar!

Tanken har slagit mig många gånger att kanske införskaffa en riktigt fin vagn
Någon gång ska jag väl vilja skaffa barn
Dom är ju faktiskt inte så dyra som folk påstår
Jag har hittat vagnar från allt mellan 500 till 3000 i välvårdat skick
Om man då jämför med nyproducerade barnvagnar får man nog slänga upp en 4-6000 för att få något

Så nu går spaningarna på en barnnvagn
Fullständigt galet!



2 vackra vagnar jag hitta på Blocket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar